November 2, 2011

lookbook: unscharf.




                 pictures by andi.


jacket: zara
dress: mango
boots: zara
bag: vintage
scarf: american apparel

__________



es war ein spontanes hintereinanderher-rennen. der prinz und ich. die canon ist aber nicht hinterher gekommen. zoom zoom zoom. ich hoffe, man kann mein outfit trotzdem erkennen. eigentlich meine uniform in der letzten zeit. ich nutze noch jede gelegenheit um keine winterjacke tragen zu müssen. das kleid habe ich gestern aus der hintersten ecke meines kleiderschranks herausgefischt. einer meiner lieblingsmomente - auch  zuhausezuhause im haus meiner eltern habe ich in meinem kleiderschrank viele neue alte sachen wiedergefunden. unter anderem ein kleidchen und eine wundervolle kleine tasche, vor zehn jahren vom taschengeld gekauft, und jetzt an der langen leine quasi die mutti der boston 1878 von céline. zeige ich euch diese woche mal.
_______________________________________________________________________________________________

eso es lo que te pasa en situaciones espontáneas. correr, reír y la camera hace zoom zoom. pero espero que no obstante podais ver mi look de ayer, realmente mi uniforme de los últimos días. el vestido encontré en una esquina de mi amario, lo compré hace siglos. me encanta cuando abres tu amario inocentemente y reencuentras cosas superchulas las cuales compraste cuando tenías diez años menos. ¡vuelven las 90! no, en serio, en casa de mis padres encontré un bolso de tom tailor, comprado con el dinero de un teenager, que podría ser la madre del bolso boston 1878 de céline. increíble. os lo enseño esta semana.

xo, 
la tiquismiquis

18 comments:

  1. beautiful outfit!
    I follow u, follow me? :( (in my blog and bloglovin)

    kiss
    Erika
    www.myfreechoice.net

    ReplyDelete
  2. Kollegin, wird mal Zeit, dass du nach Frankfurt kommst! :)

    Und zu dem verwackelten Outfit: Seeeeeeehr schön (wieder mal) :)

    ReplyDelete
  3. Lovely...Nice Outfit!!!follow each other? ;)
    http://glamourchocolate.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Natürlich mal wieder toll, wie sollte es auch anders sein?
    Langsam werden meine Kommentare wohl langweilig... <3

    ReplyDelete
  5. Thank's for follow my blog! Following you back! http://glamourchocolate.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. beautiful!
    follow each other? i'll wait your answer on my blog :)
    xx
    www.feedyourfashionmind.com

    ReplyDelete
  7. Ey there, I LOVE LOVE your style, youre so beautiful, following you by now!

    Have a look to mine :)

    FLAVOR FOR YOUR EYES
    http://www.flavorforyoureyes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. me gusta el bolsoo mucho!! y la chaqueta de cuero tambien!

    ReplyDelete
  9. tu bolso me tiene in love!!! q bonito es y el color!!q gran compra hiciste!!
    Por cierto q me gusta mucho como llevas el pelo! q bien te queda!
    ^.^

    ReplyDelete
  10. me gusta mucho el look! y el bolsoooo!

    ReplyDelete
  11. sehr schönes outfit.
    dein header ist echt genial!


    anialoves

    ReplyDelete
  12. que guapa, me encantan estos looks, esos vestidos son mis basicos en este tiempo!! el bolso precioso!

    paula

    ReplyDelete
  13. schönes Outfit!
    oh das mit der Winterjacke kommt mir sehr bekannt vor;) Ich will noch keine Winteroutfits tragen ...

    Liebe Grüße, Magdalena

    ReplyDelete
  14. I just <3 the BAG. Vintage all the way
    http://lifelessrobot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. i just found your blog, it is incredible :)
    i'd love if you visited mine, and if you want we can follow each other..
    kisses *
    http://f-world-wide-what.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Wow you look beautiful! i am lusting over your bag!

    ReplyDelete
  17. Lovely outfit! Your leather jacket looks cute with your dress. And the bag is lovely. We like the color!

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: http://www.saboskirt.com
    BLOG: http://www.saboskirt.blogspot.com

    ReplyDelete

I appreciate all your comments, i read every single one. they make my day. <3

you are welcome to follow me with google friend connect or with bloglovin´ . como queráis.
if you have any questions or you just want so say hello, visit me here: http://twitter.com/latiquismiquis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...