February 13, 2012

lookbook: jeans.







             pictures by andi.




fake fur vest: h&m
jeans blouse: only
pants: h&m
boots: mango
bag: vintage

_____________________



happy monday! und happy ist wirklich genau das richtige wort. das wochenende war wunderschön, ruhig, sonnig, und es sind semesterferien. individuell machen können was man wann wie möchte. jibbie! einzige graue wolke am strahlend blauen himmel? die vier seminararbeiten, die ich schreiben muss. ich habe noch keine ahnung wie ich das schaffen soll, aber jetzt freu ich mich erstmal darüber, dass ich ab heute jeden tag mit einem pancakes-frühstück beginnen kann. 
hier führe ich euch mein neues jeanshemd vor. lange habe ich nach dem perfekten schnitt, der perfekten farbe und überhaupt gesucht - aus einer kleinen ecke im only laden rief es nach mir. freundschaft!
______________________________________________________________________________________________________________

¡feliz lunes! y sí, qué feliz estoy. hay vacaciones del semestre, por fin. desde ahora puedo hacer lo que quiero. empezar cada día con un gran desayuno de pancakes por ejemplo. 

xo, 
la tiquismiquis

follow me via bloglovin/facebook/twitter


39 comments:

  1. Qué suerte!!!! A mi me toca trabajar....
    bonito bolso

    un beso!!

    http://shop-shop-shopping.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Schönes outfit! Tolles combination.

    Viel spass!

    xoxo
    La Vie Quotidienne
    laviequo@gmail.com

    ReplyDelete
  3. das sieht echt toll aus. ich suche auch schon seit ewigkeiten nach dem perfekten jeans hemd. wo hast du es denn her? nürnberg oder erlangen?
    lg

    ReplyDelete
  4. Love this outfit! Chic and casual at the same time! Bag is amazing :)

    mayasfashioncorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Tolles outfit!
    sieht echt schön aus :))
    xoxo.

    ReplyDelete
  6. Te sienta genial la camisa! buena eleccion!!

    Pasate por www.femaleprint.com Tenemos nueva entrada.

    Besoteees

    Te seguimos guapa

    ReplyDelete
  7. Looking so cute, I love the whole outfit and that vest is amazing.

    ReplyDelete
  8. You look very cute!:) I love your bag! Kisses! xoxo

    ReplyDelete
  9. So pulled together and the purse just pops out. :))

    http://urhappybunnie.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Me encanta el bolso:)
    http://lamodaestupersonalidad.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Beatiful outfit! Absolutely gorgeous bag. :)

    ReplyDelete
  12. Bonito look y bonitas fotografias!

    Bss
    vistetedeseda.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Me encantaaa!!! Es la primera vez que veo camisa vaquera + chaleco de pelo :)

    www.theceleboutfit.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. adore your bag!^^ the color is just perfect!<3 you can wear it with every possible color!<3

    ReplyDelete
  15. great look!
    http://myownsight-flor.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Hach, die Tasche ist großartig.. <3

    ReplyDelete
  17. This is a beautiful shirt in combination with fur :)

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Me hizo mucha gracia el nombre de tu blog !! Espero tu no seas tan "tiquismiquis" !! Estas muy guapa con ese outfit ! Besos

    ReplyDelete
  19. lovely choices...denim is my eternal love!!!

    a kiss from the
    cocobloggers

    ReplyDelete
  20. Amazing look!! love that fur vest and red purse!!! :)

    http://stylewithoutlimits.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Que linda ! me encanto todo :)
    sobre todo el chaleco ! y el blog en general también
    beso enorme !

    ReplyDelete
  22. Die Tasche ist einfach so schön!!

    ReplyDelete
  23. Me reencanta el bolsooo, que guapa :)
    Te sigo, sigueme en http://littlesweetsa.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  24. Great bag! love the red colour

    xx HAUNTED

    ReplyDelete
  25. I love the bag, so cute and nice=)

    ReplyDelete
  26. love the denim shirt and bag :) great look!

    hapatime.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Great great great! Beautiful pics!
    I am your new follower!
    tina
    http://wherecanifindthe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Lovely outfit! ♥ You look so pretty, amazing!

    http://inbluejeans-kasia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. ich hab das gleiche und mir ging es genauso wie dir mit dem suchen.. es hat wirklich einen komfortablen schnitt!
    ♥ Amuna


    http://soul-seele.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. olà vim agradecer sua visita a meu blog,, e conhecer tambèm o seu,,adooooro muito interessante amei todos os looks,,um abraço,,bye

    ReplyDelete
  31. me gusta TODO. en serio, y tus uñas son preciosas, te estoy siguiendo
    pasate por mi blog, un beso!
    www.raisaland.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. wow einen wirklich tollen Blog hast du ich hoffe meiner wird auch mal so schön :)

    Schau doch auch mal auf meinem neuen Blog vorbei und verfolg mich wenn du magst ich würde mich wirklich sehr freuen..

    Mich hast du schon als neue Leserin :)

    xxx
    Rose

    www.sunkissedlovechild.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Hola guapa!
    muchas gracias por pasarte por mi blog y comentar!
    yo tb te sigo! me ha gustado mucho tu estilo!
    el bolso de esta entrada es precioso!

    un besazo enorme!

    el vestidor de una dama

    ReplyDelete

I appreciate all your comments, i read every single one. they make my day. <3

you are welcome to follow me with google friend connect or with bloglovin´ . como queráis.
if you have any questions or you just want so say hello, visit me here: http://twitter.com/latiquismiquis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...