June 22, 2012

diary // prague part two.





pictures by andi and me.


i was wearing:
h&m dress
zara boots
marc by marc jacobs bag
rayban sunnies

_______________________________________________________________________________________________________________________

prag babyurlaub teil zwei! ich weiß, es sind viele viele bilder, aber bin einfach immer noch so aufgeregt und begeistert von prag. karlsbrücke, pulverturm und co., ich bin verliebt. auf den bildern auch zu sehen sind meine mam, mein daddy und der liebste, die hier auf la tiquismiquis ihr debut feiern. welcome!
ich bin seit gestern zuhausezuhause um den abiball meines bruders zu feiern. morgen wird hochzeit von bekannten gefeiert, sonntag treffe ich mich zum ersten mal mit meiner lieben cyberfreundin steffi von vintageloves. was habt ihr vor?

achja, für alle, die es noch nicht gesehen haben: es gibt zum postgeburtstag von la tiquismiquis ein tolles "handkuss-hände-pflege-set"zu gewinnen. schaut mal hier!

11 comments:

  1. I have to revisit Prague in the summer time, it's so colorful.

    ReplyDelete
  2. Beautiful pictures!! I love your dress!!

    ReplyDelete
  3. Oh my, your pictures are so so beautiful!! I love your striped dress:) XX

    ReplyDelete
  4. Hi beautiful!

    I think that this post is really interesting...and i love ur pictures! do u want to follow each other? I'm already following u!

    xx from

    http://letoileduphare.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Love you're style!
    A lot of kisses, http://zapatodetacon.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  6. Beautiful pictures. You look great and I love your style ;) I would like to invite you to my blog, come to visit it when you have time :)

    ReplyDelete
  7. really nice outfit!i just discover your blog, what about follow each other?kisses!

    ReplyDelete
  8. Hello there!

    My name is Cliff and I'm holding The Sartorialist book by Scott Schuman giveaway right now. I'm so happy that I'm here to officially invite you to join the giveaway, it's open internationally. I'm so excited that you have the chance to win. Thank you so much for your time! :) Click HERE for the giveaway!

    ReplyDelete
  9. Hi dear!!lovely pics!I was in Prague and is so beautiful!!
    I invite you to visit my blog and if you want we can follow each other!
    kisses from Spain

    ReplyDelete
  10. I can't get enough of your outfits!!!Love this one so much!!!!!

    ReplyDelete

I appreciate all your comments, i read every single one. they make my day. <3

you are welcome to follow me with google friend connect or with bloglovin´ . como queráis.
if you have any questions or you just want so say hello, visit me here: http://twitter.com/latiquismiquis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...